MENÜ



         

             LIFE CARE- BIO ÜZLET - BIO ÉLETMÓD - BIO, NATUR ÉS ORGANIKUS TERMÉKEKKEL!!

 

Szabályzat a Life Care Corp munkamenetéről Partenereivel

A következő anyag célja hogy információkat szolgáltasson a Life Care Cég szabályairól illetve munkamenetéről,

amely hozzásegít egy könnyebb és jobb együttműködéshez.

1. Ki lehet Life Care Partner?

Bárki aki betöltötte a 18. életévét lehet Life Care Partner.

2. Hogyan válhat Life Care Partneré?

Life Care Partnerré válhat regisztrálás során a www.lifecare.hu hivatalos weboldalon, a Partner szeretnék lenni

ablakban. Ha rendelkezik egy szponzorral aki bemutatta önnek a Life Care üzletet, szükséges feltüntetni a Partner

kódját. Szponzor nélkül is lehet regisztrálni, melynek következtében a Life Care elirányítja önt egy sikeres

Igazgatóhoz, aki segít illetve megismerteti a tevékenységet.

3. A regisztrálás érvényessége

Ha 30 napos határidőn belül a regisztrálás érvényesítésétől számítva nem tesz egy rendelést a Life Care üzletben, az

adatait automatikusan kitöröljük.

4. Partner Kód

Online regisztrálást követően a www.life-care.hu weboldalon, 24 órán belül kapni fog egy e-mailt, amelyben

megtalálja a Partner kódját és mellékelt információkat az alapvetőbb, állandó kampányokról.

5. Rendelés

Rendelés estetén kövesse a következő lépéseket:

Nyissa meg a www.life-care.hu weboldalt, jelentkezzen be a Life Care KÓDJÁVAL és JELSZAVÁVAL (azzal a jelszóval

amit ön választott regisztrálás során)

Nyissa meg a katalógust

Ha megszeretné rendelni egyik terméket amely megtalálható egy bizonyos oldalon, kattintson az oldalra, ennek

következtében megjelenik az összes ehez kapcsolodó kód

Helyezze a kosárba az óhajtott termékeket. Legtöbb 10 terméket/ darabot (biztonságossági mérték) majd térjen a

következő oldalra.

Miután bezárta a katalógust, kattintson a “bevásárlókosárhoz”, ahol módosítani tudja a menyiséget vagy akár ki is

tudja törölni a kódokat.

Majd térjen rá a következő lépésekre: a szállítási cím kitöltése illetve az akciók megjelölése amelybe az ön

rendelése illeszkedik be.

Véglegesítse a rendelést.

Válassza ki az óhajtott fizetési módot.

Automatikusan kapni fog egy e-mailt a véglegesítés visszaigazolásáról.

Bármikor megtekintheti online a rendelései állapotát.

6. Minimális rendelés

A minimális rendelés esetén, amely 50 , ingyenes házhozszállításban és árengedményben részesül a katalógusban

szereplő árakhoz képest.

7. Házhozszállítás

A házhozszállítás díjtalan, futárcég segitségével történik, a rendelés érvényesítésétől számított 72-96 órán belül

érkezik az óhajtott címre.

8. Fizetési módok

A rendelések számláinak fizetése előleges fizetéssel egyenlíthetőek ki a rendelés végelegsítését követően, a

következő módon:

- Online, kártyával;

- Banki átutalással a Life Care számlájára: 11764355-42050885 Penznem: EUR

OTP BANK NYRT.

9. Hogyan és mit nyerhet a Life Care Üzletből?

Minden Partner részesül egy 20%os kedvezményben a katalógusban szereplő árakhoz képest.

Ha növelni szeretné a jövedelmét, hálózatot építve vagy a termékeket mások figyelmébe ajánlva, különböző

hasznokban részesülhet amelyeket a legjótékonyabb piacon levő Marketing Terv nyújt.

Mindenik Life Care termékhez csatolva van egy érték pont amely átalakul bónusszá.

A halmozott bónus, ÉP (Érték Pont) alapján van kiszámolva. A minősítés az ÖP (Összes bónusz Pont) szerint van

kiszámolva. ÖP=ÉP+SzP (összes bónusz pont egyenlő az érték pontok illetve a százalék pontok összegével)

Mit jelent az ÉP (Érték Pont)?

Mindenik Life Care termékhez csatolva van egy érték pont(ÉP).

Egy értékpont érteke 0,9 €.

Ezek a pontok összeadódnak (személyes ÉP + csoportos ÉP), a hónap végén, a bónuszrács értékeinek függvényében,

besoroljuk valamelyik bónuszarány kategóriában, a Marketing Tervnek megfelelően. A bónuszrács értéke

százalékban számolódik ki az ÉP-nek megfelelően.

Mit jelent az SzP (Százalék Pont)?

Hónapos egyéni rendelés esetén 50 € értékben és egy új közvetlen partner növelése következtében, a Life Care 100

Százalék Pontot(SzP) nyújt. Az Százalék Pontok hozzáadódnak az Érték Pontokhoz(ÉP) amely hozzásegít egy

magasabb szint minősítéshez.

Példa:

A hónap végén összegyűjtött 280 ÉP (Érték Pont) következtében 4%-os szintre értékeljük. Ha az saját rendelések

minimális értéke 50 € és növeli a csoportját egy új partnerrel, kap 100 SzP-t (Százalék Pont), ennek eredményeként

összesen 380 ÖP-je van (Összes Pont) és így 7%-os szintre értékeljük.

Tehát, az ön bónuszpontja 7%-os az ÉP (Érték Pontok) következtében, vagyis 7%-os a 280 ÉP után.

NB. A százalék pontoknak csak a minősítésben van szerepük.

Hogyan értékesítheti a bónuszpontjait?

Az ÉP mennyiségétől függően amelyet a csoportja eredményez, a hónap végén elér egy bizonyos minősítést amihez

hozzájárul egy minősítési százalék.

Az aktuális bónuszpontokat értékesítheti akár termékek rendelése által akár regisztrálhat mint jogi személy és így

számlázni tudja az összegét a Life Care Corp. részére.

A bónuszpontok értékesítéséhez termékek formájában, egyidejűleg kell teljesíteni a következő feltételeket:

1. bármilyen rendelés értékéből legtöbb 50% értékben vonhatunk le a bónuszpontokból

2. a rendelés értéke maradjon meg a minimális 50 €.

Példa:

Ha a hónap végén összegyűjtött 78 € értékű bónuszpontot, és szeretne tenni egy 90 € értékű rendelést, akkor

használni tudja bónuszpontok egy részét hogy csökkentse a végösszeget. Viszont a csökkentés után a rendelés

végösszege maradjon meg a minimális 50 €. A maradék bónuszpont megfelel 38 €-nak ebben az esetben, amelyet

felhasználhat a következő rendelésnél.

Azok a partnerek akik a román weboldalon iratkoztak fel, február 15. elött, ami a Magyarországi üzlet megnyitásának

dátuma, kaptak egy kódot, így lehetőségük nyilt bónuszpontokat gyűjteni illetve hálozatot építeni úgy Romániaban,

mint Magyarországon.

10. Állandó KAMPÁNYOK

Az új partenereknek szóló kampányok:

20% kedvezmény katalógusban szereplő árakhoz képest

10% bónusz* a rendelés értékéből számolva, kizárólag az első rendelésnél, ha az legalább 100 € értékű

20 € bónusz* ha az első egymást követő 3 hónapban a rendeléseid értéke havonta legalább 100 €

Az üdvözlünk a Life Care-ben program**:

Hónap I

Új Life Care Partenerként add fel az első, legalább 50 € értékű rendelésed, és egy 3 € értékű Kräuter terméket

Ajándékba kapsz.

Hónap II

Ha tevékenységed második hónapjában legalább 80 € értékű rendelést adsz fel, egy 6 € értékű BIO Hause terméket

Ajándékba kapsz.

Hónap II

Ha tevékenységed harmadik hónapjában legalább 100 € értékű rendelést adsz fel, egy 8 € értékű Neo BIO terméket

Ajándékba kapsz.

** A promóció csak akkor érvénys, ha minden hónapban teljesíti a feltékelt.

Az összes Partenerek szóló kampányok:

5% bónusz* 100 € meghaladó halmozott havi rendelés esetén

10% bónusz* 250 € meghaladó halmozott havi rendelés esetén

Csapatfejlesztő kampány:

Három egymást követő hónapon keresztül növeld a csapatod havi 3 új közvetlen partnerrel, és 20 € bónuszt* kapsz.

* A feltékelt teljesítésének hónapját követő hónapban kerül odaítélésre, termékek formájában.

11. Komunikáció a céggel

A szükséges információkat a tevékenységükre vonatkozólag megtalálhatják a hivatalaos weboldalon www.lifecare.hu

További információkért melyeket nem találnak meg a társaság hivatalos weboldalán, tárcsázza a Call- Center

telefonszámot 06212.001.222, hétfőtől péntekig 7:30- 16:30 (Magyarországi óra) között vagy küldjön üzentet az

office@life-care.hu címre.

12. Panasz ügyintézés

Bármilyen nemű panaszt amely a termékekre, használatukra, csomagolásra vagy a szállításra vonatkozik, küldjék el emailen

az office@life-care.hu címre.

A Life Care fenntartja a jelen szabályzat módosítását valamint ennek kiegészítését kötelezettség nélkül. Bármilyen

változtatás ki lesz hirdetve a társaság hivatalos weboldalán, www.life-care.hu.

Szavazás

Értékelje a weboldalon szereplő terméket mennyire ismeri és jónak tartja eilletve használta e már a termékeinket?
Nem ismerem ,de szeretném meg ismerni!
Imerem és jónak találtam !
Asztali nézet